Իմ շունը

Դալմատին շան ցեղատեսակը տարբերվում է իր սև կամ մոխրակույն պտերով։ Այս ցեղատեսակը հայտնի է եղել դերևս հին աշխարհում։ Օրինակ հունաստանում։ Դալմատինները ակտիվ շներ էն և պահանջում են երկար զբոսանքներ մաքուր օդին։ Դալմատինների հասակը հասուն տարիքում հասնում է 48-58սմ-ի։ Ինչպես բոլոր շների մոտ, այդպես էլ դալմատինների որուն ավելի խոշոր է, իսկ էգը՝ մանր։ Դալմատինները ծնվում են սպիտակ մորթիով և և իրենց առաջին պտերը առաջանում են ծնվելուց 3-4 շաբաթ անց։ Դալմատինների մորթին կարճ է և խիտ։ Նրանց կոշտ մազերը հաճախ կպնում են գորգերին, հագուստին կամ այլ պարագաներին, որոնց շատ դժվար է մաքրել։ Դալմատինները միջինում ունենում են 9-13 ձագ։ Դալմատինների կյանքը կյանքը 11-13 տարի է, չնայած ոմանք կարող են ապրել 15-16 տարի։ Ես ունեմ դալմատին ցեղատեսակի շուն։ Նրա անունը Լունա է։ Մենք նրան վերձրեցինք, երբ նա 2 ամսական էր։ Այժմ նա 2,5 տարեկան է։ Ես հոգ եմ տանում նրա մասին, կերակրում եմ, զբոսանքի եմ տանում։ Ես շատ եմ սիրում իմ շնիկին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *